Thursday, February 13, 2014

Muslim Homestay Pilah Perdana @ Kuala Pilah

Assalamualaikum w.b.t kepada semua pelawat.


Alhamdulillah sudah 7 bulan Homestay Pilah Perdana @ Kuala Pilah beroperasi. Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pelanggan yang telah memilih kami sebagai lokasi penginapan anda. Kami di sini cuba sedaya upaya untuk memberikan yang terbaik buat anda. Setakat ini semua pelanggan kami amat berpuas hati dengan perkhidmatan kami.

Dikesempatan ini Homestay Pilah Perdana ingin memaklumkan bahawa kami amat menitikberatkan aspek kebersihan & kepuasan pelanggan. Setiap cadar tilam TIDAK SESEKALI diguna berulang kali & kami akan pastikan ianya ditukar untuk setiap pelanggan seterusnya. Lantai homestay disapu & mop setiap kali pelanggan baru akan masuk. Dan apa yang lebih penting, homestay kami hanyalah untuk pelanggan MUSLIM sahaja bagi menjaga tahap kebersihan & kesucian kita sebagai orang islam.

Jadi apa lagi, pilihlah kami sebagai lokasi penginapan anda. Maklumat berkenaan Homestay Pilah Perdana @ Kuala Pilah boleh dilihat pada post yang lepas. Tempahan awal amat digalakkan memandangkan homestay kami kerap penuh setiap kali musim cuti atau perkahwinan memandangkan ianya terletak strategik di tengah-tengah Kuala Pilah dan pelbagai kemudahan lain.

Untuk maklumat lanjut serta tempahan boleh hubungi:

Muhammad Arif Baharum (017-6602636)
Cikgu Baharum Sulaiman (019-3245845)

Terima Kasih :)


No comments:

Post a Comment